Sunday, January 1, 2012

I would do what I love in 2012


A HAPPY NEW YEAR EVERYONE!! 

I think we are (in San Francisco) the last ones who celebrate new year. In 2012, I would like to live like Baloo. I actually forced myself to work hard last year but this year...I would do what I would like to do. What I meant was that I would pay attention to my motivation more so that I think I can manage myself more. Anyway, I'm looking forward to adventure in 2012 and Thank you for everyone I met in 2011.

Ryo Wakasugi 



遅れましたが、明けましておめでとうございます。今年もよろしくお願いします。一応サンフランシスコはちょうど今、年明けということで、このタイミングでこれを投稿しました。昨年にこのブログを立ち上げようとツイッターで決めて、皆さんの協力の元に3日坊主にならずに済みました。(僕は3日坊主はアニメーションより得意なので、口だけ野郎なんです。)このブログに協力してくださった皆さんありがとうございました。僕は本当に力量不足なので、みなさんに支えられて僕自身もとても勉強になりました。本当にありがとうございました。

頑張っていきましょう!!…と言いたいところですが、僕自身の今年の目標は、「頑張らない」にしようと思っています。ジャック・スパロウ的な、酔拳みたいな、上のジャングルブックのバルーみたいな。そんな生き方にしようと思っています。やりたい時にやる。そんな気持ちで365日結局毎日アニメーションやってた…なんて素敵じゃないですか?初心忘れるべからずそんな気持ちでいきたいと思います。改めて、本年も宜しくお願い致します。 

若杉 遼

1 comment:

  1. Happy New year! Ryo :) Yeah, it's going to be funnier in 2012. I thank to you and everybody I met in 2012 too! (Faith From Korea)

    ReplyDelete